1. Alegeți produsele

Folosind meniul de sus, navigați prin categoriile dorite

. Meniu produse

Când ați găsit un produs care se potrivește cerințelor d-voastră, selectați, după caz, dimensiunea, culoarea, modelul și cantitatea dorită

Alegerea dimensiuniiAlegerea culorii

și apoi apăsați butonul Adaugă ȋn coș.

Aveți disponibilă, de asemenea, și o căutare avansată, sau puteți sorta produsele după anumite criterii: categorie, culoare, dimensiune, preț, producător, etc.

Filtre produse

2. Detalii despre disponibilitatea produselor ȋn stoc

Având ȋn vedere necesitatea unui potențial client de a afla, ȋn timp real, disponibilitatea produselor dorite, am introdus, pentru fiecare produs, trei variante de stoc:

  • Ȋn stoc: produsul se află ȋn stocul fizic al magazinului și se poate ridica/livra ȋn baza unei comenzi online, după confirmarea comenzii. Termenul de livrare este ȋntre 24-48 ore. Comenzile produselor de pe stoc vor fi onorate ȋn ordinea cronologică ȋn care intră ȋn baza de date. Toate produsele aflate pe stoc au un număr limitat de bucăți. Revizuirea stocurilor se face zilnic, dar nu instant, ȋn consecință pot apărea situații ȋn care un produs comandat, care este afișat ca fiind ȋn stoc, să devină indisponibil ȋn cazul ȋn care acesta a fost confirmat pe o comandă anterioară.
  • Ȋn stoc la furnizor: produsul se află ȋn stocul furnizorului. Informația despre acest stoc este preluată de la furnizor și nu ne asumăm responsabilitatea dacă produsul respectiv nu se află ȋn stocul acestuia. Stocul furnizorului nu se reactualizează ȋn timp real, astfel ȋncât pot apărea situații ȋn care produsul să nu mai fie disponibil. Din acest motiv nu putem confirma ferm comanda dumneavoastră decât după confirmarea comenzii de la furnizor. Termenul de livrare poate fi ȋntre 2-5 zile, dar vă va fi comunicat după plasarea comenzii dumneavoastră, prin e-mail sau telefonic.
  • La comandă: produsul nu se află momentan ȋn stocul furnizorului. Acest status apare pentru produse noi, pentru produse care au un termen mic de livrare direct de la producător sau pentru produse care sunt deja comandate de la producător și sunt ȋn drum spre furnizor. Informația despre acest stoc este preluată de la furnizor și, de aceea, nu ne asumăm responsabilitatea dacă produsul nu este/nu va mai fi ȋn stocul furnizorului, iar comanda va fi confirmată ferm decât după confirmarea produselor de către furnizor ȋn stocul acestuia. Termenul de livrare poate fi ȋntre 5-14 zile, dar vă va fi comunicat după plasarea comenzii dumneavoastră, prin e-mail sau telefonic.

3. Coșul de cumpărături

La adăugarea produselor ȋn coș, vă va apărea un pop-up, care vă anunță că produsul a fost adăugat ȋn coș. Adaugarea unui produs in cos

Ȋn partea din dreapta sus, dacă poziționați mouseul peste coșul de cumpărături, se va deschide o mică fereastră de unde aveți opțiunea de a vedea cumpărăturile făcute sau de a merge direct la casă. Dacă alegeți să vedeți coșul, veți fi direcționat automat ȋn pagina coșului de cumpărături, unde aveți posibilitatea să revedeți lista produselor, să reactualizați cantitatea sau să renunțați la unul sau la toate produsele selectate. Pentru a mai adăuga produse ȋn coș, puteți reveni oricând ȋn magazin, fără ca produsele alese deja să se piardă.

4. Detaliile despre livrare și comandă

După ce ați ales produsele, completați detaliile privind livrarea comenzii, apăsând butonul albastru cu săgeată. Durează maxim 1-2 minute.Cosul de cumparaturi
Variantele prin care puteți ȋncheia comanda, pe site-ul nostru, sunt:
- neȋnregistrat - treceți doar datele necesare efectuării comenzii și finalizați comanda;
- ȋnregistrat - vă faceți cont pe site-ul nostru, având astfel siguranța faptului că, la o comandă viitoare, nu va mai trebui să introduceți din nou datele, veți avea acces oricând la istoricul comenzilor și, bineȋnteles, veți avea avantaje viitoare din partea noastră: reduceri, promoții sau concursuri destinate clienților fideli.
Dacă sunteți client nou, atunci trebuie să completați datele din formular și apoi să apăsați butonul Continuă. Dacă sunteți deja client, introduceți e-mail-ul și parola ȋn căsuța din dreapta sus și vi se vor ȋncărca toate datele pe care le-ați folosit la ultima comandă. Dacă doriți livrarea ȋn aceleași condiții, atunci apăsați doar butonul albastru.

5. Modalități de livrare

Modalitățile de livrare puse la dispoziție de Tarra Carpet sunt: direct din showroom-ul nostru din loc. Cornu Luncii, Str. Principală nr. 198, jud. Suceava sau prin curier. Curierul vă va aduce coletul acasă, contactându-vă ȋn prealabil pentru a vă ȋnștiința de sosirea lui.

Metode de livrare

6. Modalități de plată

Puteți alege să plătiți la livrare, prin ordin de plată (ȋnainte să vă livrăm produsul, ȋnsă nu mai plătiți ȋn plus comisionul de ramburs a banilor prin curier) și, ȋn curând, veți beneficia și de posibilitatea plății direct cu cardul, online. Ȋn funcție de modalitatea preferată, veți primi instrucțiuni suplimentare, dacă este cazul.

Metode de plata

7. Revizuirea datelor

Vă rugăm să revizuiți toate datele introduse, ȋnainte de finalizarea comenzii, pentru siguranța corectitudinii lor, deoarece sunteți pe deplin responsabil de problemele apărute din cauza incorectitudinii datelor pe care ni le-ați furnizat.

8. Salvarea datelor

După fiecare comandă plasată, datele de livrare sunt salvate pentru a putea fi folosite ulterior. Ȋn contul deschis cu ocazia plasării unei comenzi, puteți vedea statusul acesteia ȋn timp real, care este consultantul de vânzări care se ocupă de d-voastră, ce dată de livrare s-a stabilit, dacă și când s-a livrat comanda și multe altele.

9. Trimiterea comenzii

Pentru a comanda produsele alese, apăsați butonul Finalizează comanda.